• Active Registered Voters as of

News Releases

llewis
/ Categories: 2009

PUBLIC NOTICE: Canvassing Board to Conduct Manual Audit for May 12, 2009 Golden Gate Fire Control & Rescue District Special Edition

FOR IMMEDIATE
RELEASE

May 18, 2009

For more information contact:

PUBLIC NOTICE

Naples, FL — The Collier County Canvassing Board will be conducting the manual audit for the May 12, 2009, Golden Gate Fire Control & Rescue District Special Election on May 20, 2009, at 9:00 a.m. at the Supervisor of Elections Office, Building C-2, 3301 E. Tamiami Trail, Naples, Florida. For more information, contact (239) 252-8450.

Aviso Público

La Junta de Escrutinio del Condado de Collier llevara a cabo una auditoría manual de la elección que tuvo lugar el 12 de mayo del 2009, del Distrito de Control de Incendios y de Rescate de Golden Gate, el 20 de mayo del 2009 a las nueve de la mañana. Ubicación: Oficina de la Supervisora de Elecciónes, edificio C-2, 3301 E. Tamiami Trail, Naples, Florida. Para mas información, llame al (239)252-8450.

Previous Article PUBLIC NOTICE: Canvassing Board to Conduct Manual Audit for May 12, 2009 Golden Gate Fire Control & Rescue District Special Election
Next Article NEWS RELEASE: Supervisor of Elections Office Provides Voting System Demonstration Unit to Lighthouse Group