• Active Registered Voters as of

News Releases

llewis
/ Categories: 2009

PUBLIC NOTICE: Announcement of January 4, 2010 Book Closing for Voter Registration for the City of Naples Municipal Election

FOR IMMEDIATE
RELEASE

December 17, 2009

For more information contact:

PUBLIC NOTICE

ELECTIONS OFFICE ANNOUNCEMENT OF BOOK CLOSING FOR VOTER REGISTRATION

In order to vote in the Tuesday, February 2, 2010 City of Naples Municipal Election, you must be registered to vote by 12:00 a.m. (Midnight), Monday, January 4, 2010.

The Supervisor of Elections Office, located at the Collier County Government Complex, Building C2, 3301 Tamiami Trail East, Naples, Florida, is open during our regular business hours, which are from 8:00 a.m. until 5:00 p.m. Monday through Friday.

Persons wishing to register to vote may do so during any of these office hours and should be at least 18 years of age, and a citizen of the United States. Registered voters may make corrections to names and addresses at any time during our normal business hours.

Signed: Jennifer J. Edwards, Supervisor of Elections, Collier County, Florida.

Printed bilingually to comply with Federal Law 42 U.S.C. 1973aa

AVISO PÚBLICO

LA OFICINA DE ELECCIONES ANUNCIA EL CIERRE DE LOS LIBROS PARA LA INSCRIPCIÓN DE ELECTORES

Para poder votar en las Elecciones de la Ciudad de Naples el martes, 2 de febrero del 2010, debe haberse inscrito para votar antes de las 12 de la medianoche del lunes, 4 de enero del 2010.

La Oficina de la Supervisora de Elecciones, que está ubicada en el Complejo Gubernamental del Condado de Collier, Edificio C2, 3301 Tamiami Trail East, Naples, Florida, estará abierta durante el horario hábil regular, es decir, de lunes a viernes, de 8 a.m. a 5 p.m.

Las personas que deseen inscribirse para votar lo pueden hacer durante cualquiera de esas horas hábiles, siempre que tengan al menos 18 años de edad y sean ciudadanas de los Estados Unidos. Los electores inscritos pueden hacer correcciones a su nombre, apellido o dirección cuando lo deseen, durante nuestro horario hábil regular.

Firmado por: Jennifer J. Edwards, Supervisora de Elecciones, Condado de Collier, Florida.

Impreso en forma bilingüe en cumplimiento de la ley federal No. 42 del Código 1973aa de los Estados Unidos

Previous Article NEWS RELEASE: Supervisor of Elections Office Provides Voting System Demonstration Unit to Lighthouse Group
Next Article PUBLIC NOTICE: Announcement of December 28, 2009 Book Closing for Voter Regisration for the Marco Island Mail Ballot Election