News Releases

PUBLIC NOTICE

ANNOUNCEMENT OF BOOK CLOSING

FOR VOTER REGISTRATION

In order to vote in the Tuesday, April 2, 2019 City of Naples Special Election, you must be registered to vote by 12:00 a.m. (Midnight), Monday, March 4, 2019.

The Supervisor of Elections Office, located at 3750 Enterprise Avenue, Naples, Florida, is open during regular business hours, which are from 8:00 a.m. until 5:00 p.m. Monday through Friday.

Persons wishing to register to vote may do so during any of these office hours and should be at least 18 years of age, and a citizen of the United States.  Registered voters may make corrections to names and addresses at any time during our normal business hours.

Signed:  Jennifer J. Edwards, Supervisor of Elections, Collier County, Florida.

NOTICIA PUBLICA

ANUNCIO DE CIERRE DE LIBRO

PARA EL REGISTRO DE VOTANTES

Para votar en la elección especial de la Ciudad de Naples del martes 2 de abril de 2019, debe estar registrado para votar antes de las 12:00 a.m. (medianoche), lunes 4 de marzo de 2019.

La oficina de la Supervisora de Elecciones, ubicada en el 3750 Enterprise Avenue, Naples, Florida, está abierta durante las horas laborables regulares, de 8:00 a.m. hasta las 5:00 p.m. De lunes a viernes.

Las personas que deseen registrarse para votar pueden hacerlo durante cualquiera de estas horas de oficina, deben tener al menos 18 años de edad y ser ciudadanos de los Estados Unidos. Los votantes registrados pueden hacer correcciones a los nombres y direcciones en cualquier momento durante nuestras horas hábiles normales.

Firmado: Jennifer J. Edwards, Supervisora ​​de Elecciones, Collier County, Florida.

Publish: LEGAL/DISPLAY AD - Monday, February 25, 2019

Previous Article PUBLIC NOTICE: 2019 City of Naples Special Election
Next Article NEWS RELEASE: Collier County Supervisor of Elections Begins Mailing Military and Overseas Vote-by-Mail Ballots for the City of Naples Special Election

Name:
Subject: